StaffPoint kumppanina Neste Rallissa

nesterally 2016
StaffPoint Oy on tänäkin vuonna yksi autourheilun kansainvälisen huipputapahtuman, Neste Rallin, kumppaneista. Jyväskylässä ajettavaan Suomen rallin MM-osakilpailuun on ilmoittautunut ennätysmäärä WRC-autoja huippukuljettajineen. StaffPoint on tunnelmassa mukana miehittäen muun muassa suosittujen fanituotteiden myyntipisteet.

Suomen MM-rallin osakilpailu sijoittuu tuttuun tapaan Jyväskylän ympäristöön Neste Ralli –tapahtumaan 28.-31.7.
Neste Ralli on vuodesta toiseen säilyttänyt suosionsa kansainvälisenä rallitapahtumana. Ojan varteen virtaavat niin suomalaisyleisö kuin ulkomaiset MM-rallifanitkin.

Odotettavissa tasokasta rallia

Tällä kertaa Suomen MM-rallissa ajaa ennätyshyvä määrä World Rally Championship (WRC) –luokan autoja, jopa 18, mikä on tapahtumanjärjestäjä AKK Sportsin mukaan hieno saavutus. Kaikkiaan ilmoittautujia saatiin kisaan yli 80.
"Kuljettajina nähdään kirkkaimmat kansainväliset tähdet ja kansalliset huiput. Luvassa on menoa, jonka pariin on ilo tuoda myös omia yhteistyökumppaneita", sanoo StaffPointin toimialajohtaja Pasi Kovanen.

StaffPoint näkyy tapahtumassa työn ja tekemisen kautta
Yhtenä Suomen suurimmista henkilöstöpalveluyrityksistä ja kisan yhteistyökumppaneista StaffPoint tuo Neste Ralliin mukanaan työn ja tekemisen meininkiä. StaffPointin henkilökuntaa työskentelee Ralleilla useilla eri toimeksiantajilla muun muassa lippujen ja fanituotteiden myynnissä sekä promoottoreina.

"Alueella palvelee yli toistakymmentä työnsä osaavaa asiakaspalvelijaa, jotka olemme rekrytoineet", Kovanen kertoo.
Työvoiman tarjoamisen lisäksi StaffPoint järjestää tapahtumassa oman asiakastilaisuutensa.

"Olemme dynaaminen Työn osaaja, jonka brändiin sopii hyvin tällainen valtakunnallisesti arvostettu ja tunnelmaltaan mutkaton elämys. Odotukset tapahtuman suhteen ovat korkealla", Pasi Kovanen toteaa.

Lisätietoa tulevasta kisasta: http://www.nesterallyfinland.fi/